Alla inlägg under januari 2014

Av Linda H - 29 januari 2014 21:49

I måndags var det gästspel på TRIM. Karin körde ett core pass och avslutade med 45min spinning, jag blev helt lyrisk och med sorg i hjärtat gick jag hem, för denne underbara Karin gjorde bara att gästspel.

/Hofberg

Av Linda H - 27 januari 2014 15:57

Idag provade jag gymmet på trim för första gången. Sprang 5 km på bandet och körde lite styrka med hantlar. Jag älskar verkligen att springa, bandet är toppen men jag längtar till våren då jag kan ge mig ut i friska luften!


/Hagman

Av Linda H - 25 januari 2014 21:34

Det går segt med uppdaterandet nu men ingen fara jag tränar ännu. Step intervall i Måndags, har fortfarande spänning i vaderna ack så snygga de kommer att vara till sommaren.
Jag tänker ofta att jag borde ta en framstegsbild och ta lite mått och det är här rubriken kommer in. För att ta bilden och måtten så måste jag går upp på övervåningen, sätta på mig träningskläder och hämta måttbandet. Det är för tusan en trapp emellan mig och övervåningen! Nej sjukt ohurtig i soffan, men tanken finns där.


/Hofberg

Av Linda H - 15 januari 2014 20:43

Årets första pumppass är avklarat. Sjuuukt motigt att ta mig dit, sjuuukt jobbigt pass, sjuuuukt nöjd och slut nu! 


Det känns som att all träning i höst har varit för gävest och jag har mer fett på kroppen nu än någonsin. Jag klarade dock att ha samma vikter som innan juluppehållet vilket jag är stolt över. 


Skaffade mig en tagg idag så jag kan komma in och träna när andan faller på. NU ska jul/nyårs/trivsel kilona bort! 


/Hagman

Av Linda H - 7 januari 2014 20:00

Spinning, Markus, Svettig. Då var det nya året igång.


/Hofberg

Presentation

Linda & Lindas väg mot ett hurtigare och hälsosammare liv.

Hofberg: Mitt mål är att åka Vasaloppet.

Hagman: Att få bort "mammamagen".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards