Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda H - 29 oktober 2013 20:55

Tog mig iväg på mrl ikväll. Vilket pass!!!

Benen fick sig en rejäl omgång och är riktigt skakiga nu. Jag vågar inte tänka på hur dom kommer kännas de närmaste dagarna.
Det blir spännande att se hur det går med pumpen imorgon!

/Hagman

Av Linda H - 26 oktober 2013 20:07

Idag fixad jag runkeeper till mobilen helt själv, men när jag står där och ska starta den så funkar det inte. På startknappen skulle lika gärna kunna stå Avsluta. Så Hagman, Hofberg behöver hjälp.

Sedan skulle det vara skönt om jag bara kunde posta bilder från mobilen till bloggen, men nej. Det är sms för 5:- som gäller, ska det vara så? 


Ja ja, jag tog varvet runt och använde gamla, vanliga, hedliga klockan (för tidtagaruret hittade jag inte). 1,5km på 9 minuter,  nu är ribban placerad och det är bara att jobba sig upp.

En till positiv nyhet är att vikten böjar ta sig, ligger nu bara -10kg från ursprungviken innan graviditet.


// Hofberg

Av Linda H - 25 oktober 2013 20:18

Idag, alldeles nyss tog jag de första springstegen på väldigt länge och det var förvånandsvärt skönt nästan lite roligt. 1,5km det säkra för de osäkra och för att vägen runt "kvarteret". Nu saknas lite svängig musik i örona och ett par hela knän sedan kör vi. Vasaloppet here I come.


//Hofberg

Av Linda H - 23 oktober 2013 22:38

Gahhh vilket rus jag får efter ett pass pump. Ni kommer bli less på mitt tjat om pump men gilla läget eller läs inte! ; P Men jag känner mig så upprymd och lycklig efteråt.
Ikväll var det Elin som hade passet och det var grymt. JAG var grym!! Köttade på rätt friskt med mina små ärt muskler. Måste tacka fina Karin för pepp! :) Kroppen värker men jag njuter!


/Hagman

Av Linda H - 22 oktober 2013 17:58

Det är så jobbigt att träna med kändisar, vi får alltis trängas blan alla journalister och fotografer. Men jag kan inte låta bli att visa den

 

Hon skymtar förbi där i vitt i mitten någonstans.


//Hofberg

Av Linda H - 21 oktober 2013 21:40

Ikväll vart det pump med Carro! Så underbart. Känner hur lusten till träning hoppar på mig igen. Tror det blir pump med Elin på onsdag med. Jag är sååå torsk på pump! :)

Av Linda H - 20 oktober 2013 20:00

Tack Anna-Carin för pepp till Cross-fitt.


//Hofberg

Av Linda H - 18 oktober 2013 21:03

Efter gårdagens pass, funktionell fittnes, var jag så ledsen och besviken på mig själv. Hur jag än kämpade så låg jag LÅNGT efter alla andra, och jag som brukara vara bland de första. Det är ingen tävling det vet jag men att se hur alla andra byter redskap och ställningar och jag har 10rep kvar får mig att tappa viljan att fortsätta. Jag är Utbildad skyddsvakt fore heaven´s sake, ta i och sluta sura, en mycket bra tanke som tog mig igenom. Efter lite Yoga andning och fokus så kunde jag gå därifrån med ett leende, det hjälpte även att ha min fina vän Hagman och de andra glada tjattermammorna med.


Idag känns det TOPPEN, vilket pass, vad jag har ont överallt, utom i ögat. Det betyder att jag gjorde mitt, fick ut de jag skulle ha utav träningen och kör kanske en Lördagsgodis i morgon, ses vi?


//Hofberg

Presentation

Linda & Lindas väg mot ett hurtigare och hälsosammare liv.

Hofberg: Mitt mål är att åka Vasaloppet.

Hagman: Att få bort "mammamagen".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards