Alla inlägg under november 2013

Av Linda H - 21 november 2013 15:46

 

Detta är Eva och jag, Vi har haft skivstångspasset på lördag i 5år. förutom att det serut som att jag ska boxa Eva i huvudet så är vi väldigt bra vänner och leder till sammans stans energirikaste skivstångspass.


/Hofberg

Av Linda H - 18 november 2013 20:27

Hann bara med att komma igång så kom en hemsk hosta på besök vilket gjorde att jag inte kunde träna. Tog några promenader istället men hostan blev aldrig bättre så jag har nu tagit det lungt i en vecka och nu är den tack och lov nästan borta. Så ikväll blev det äntligen ett pumppass. Å gisses vad underbart!
Tyvärr blir det inte så mycket motion/träning den här veckan då jag blir ensam med barnen tor-sön. Men ett pass till ska jag nog klämma in! :)

/Hagman

Av Linda H - 10 november 2013 19:35

En vecka klarade jag utan Godis, kakor och allt sådan som är sött. Sedan snubblade jag över denna godning  

Vem kan motstå den ekfatslagrade Julmusten från nygårda? Inte jag i alla fall.


//Hofberg

Av Linda H - 6 november 2013 21:46

Och pumpa gjorde vi med Elin. Det blir ett kort inlägg bröstövningen med 5kg vikterna blev lite väl, det är jobbigt att lyfta armen för att skriva. MEN jag gjorde de, Tack Elin för att du trode på mig.


//Hofberg

Av Linda H - 6 november 2013 18:16

Efter två veckor med halvtaskig träning, förmycket kaloriintag och noll motivation så tänkte jag nu komma igen!
Det är ju såhär det alltid blir för mig. Skillnaden den här gången är att jag faktiskt tänker komma igång igen vilket jag aldrig gjort tidigare...eller jo men då ett halvår eller år senare.

Så med nya mått och ny vikt tagna i måndags så laddar jag för pump om en timme.

/Hagman

Av Linda H - 4 november 2013 08:56

Nu har jag haft hostattacker i en vecka, och där med inte kunnat träna. Men jag skulle kunna göra något åt mitt sockerberoende. Så i går var första dagen på 6 månader som jag inte åt godis, kakor ja du vet allt det där. Nu får jag vänta och se hur länge jag står ut.


Ny vecka nya ta och eventuellt en promenad med "the Hagman"


#spotify


Presentation

Linda & Lindas väg mot ett hurtigare och hälsosammare liv.

Hofberg: Mitt mål är att åka Vasaloppet.

Hagman: Att få bort "mammamagen".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards