Alla inlägg under december 2013

Av Linda H - 24 december 2013 13:02

 

God Jul. Om vi inte hade haft familj och ett liv utanför träning så hade bilden kunna vart tagen idag, men nej. Här är sista pumppasset .

/Hofberg

Av Linda H - 23 december 2013 22:08

Jag har en bild på telefonen som vi tog på sista Pumppasset innan Jul, men den förblir på telefon tills jag sambon hjälpt mig att koppla ihop telefon med datorn.

/Hofberg

Av Linda H - 9 december 2013 19:24

 

Nyss vart på Pump pass med Hagman och A-C. Det var ett pass där jag kände för att utmana och körde all in på brös, 10kg! fjuttugt sa sambon, men 10kg i 3,5 minuter upp och ner är inte så fjuttigt.
Väl hemma blev det en sväng till brevlådan där min efterlängtade Julklapp på gruppen Secret santa låg. Hur skjutton ska jag kunna hålla mig från att öppna tills på söndag? Karaktär?


/Hofberg

Av Linda H - 7 december 2013 11:56

 

Jag var nyss ut och premiäråkte vinterns första skidsnö. Det blev dock bara en kortis, fram och tillbaka till bevlådan 200m kanske, vi har ett tak som måste få lite extra kärlek innan det blir för mycket snö.
Men en sak är säker, jag behöver nya pjäxor.


/Hofberg

Av Linda H - 4 december 2013 21:41

Ja ikväll var jag riktigt stark på pumpen. Satte verkligen mjölksyra i varje muskel, härligt! :)

/Hagman

Av Linda H - 3 december 2013 22:35

Det blev spinning ikväll men med Marcus och inte Lars, Linda! ;)

Vet ff inte om jag gillar det eller inte men sjukt jobbigt är det iaf. Ska ge det några fler gånger och se om jag kan bestämma mig.


/Hagman

Av Linda H - 3 december 2013 20:00

Efter kvällen spinning pass med Lars så känns det i rumpa och lår, men roligt det hade jag. För mig så gör musiken i passet väldigt mycket, är det musik som är svängig och jag kan sjunga med till så går alla pass hem hos mig. (stackars de som har platsen bredvid, får stå ut med att jag vrålar med i refrengen)

Det känns som om det är dags för en inmätning snart igen.


/Hofberg

Presentation

Linda & Lindas väg mot ett hurtigare och hälsosammare liv.

Hofberg: Mitt mål är att åka Vasaloppet.

Hagman: Att få bort "mammamagen".

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards